Sunday, August 3, 2008

The ironic victim of the butcher from Jombang...RIP Grady.

tragic.
Ironic.
sad.

with him @ karantina.
(below) malam final with dion, ben, grady, nino.
gue dapet sms dari Dion tgl 1 agt pagi.
"Cher lo udah liat foto korban-korbannya ryan blum?
kok salah satunya mirip Grady?
itu beneran nggak sih?"
dan gue yang telat bangun n buru-buru mandi cuma mikir
'hah? ini becandaan dia lagi ato apa sih?'
tapi nggak sampe 2 menit Franda nelfon gue dengan suara panik
dan bilang kalo nanti sore di obsesi dia bakal ngebahas soal Grady.
then it was confirmed.
gue merinding setengah mati.
shocked juga.
emang desember taun lalu gue nerima sms yg bilang dia meninggal
tapi kata keluargannya ngga bener.
jadi kita semua cuek aja...
biarpun we couldnt find him anywhere sejak itu.
my phone wouldnt stop ringing since.
just so u know,
i dont know if he was gay or not.
i didnt think he was.
coz that question is pretty uncomfortable for me to answer.
ironically,
dia selalu kepingin jadi terkenal.
and he kinda is now
in an odd way.
RIP Grady Adam.
luv
cee.

1 comment:

Rizki said...

haah, he was a friend of yours cee..?
RIP..
at least he doesn't have to endure more pain now, physically, mentally, and spiritually..
my deepest condolences..